جدیدترین مدل لباس های زنانه و دخترانه

مدل کیف و کفش دخترانه - مدل لباس مجلسی

جدیدترین مدل لباس های زنانه و دخترانه

مدل کیف و کفش دخترانه - مدل لباس مجلسی

مدل کیف و کفش دخترانه - مدل لباس مجلسی - لباس عروس - گریم عروس - آموزش لاک زدن - مدل مانتو - مدل موی زنانه - لاک ناخن - لباس شب

  • ۰
  • ۰

واکنش تند محسن چاوشی به اظهارات شریفی نیا درباره بازی در سنتوری 2

mohsen-chavoshi-was-not-in-santouri-2-2

محسن چاوشی خواننده آهنگ مشهور سنتوری به اظهارات محمدرضا شریفی نیا واکنش تندی نشان داد و گفت: من نه با آقای شریفی‌نیا، نه با هیچ‌کس دیگری صحبتی نکرده‌ام. محسن چاووشی نه بمب تبلیغاتی است و نه کسی که بخواهند از او استفاده یا بهتر بگویم سوءاستفاده کنند. وسیله شوخی و خنده و سیبل فحاشی‌های هیچ‌کس هم نیست.

عدم حضور چاوشی درفیلم سنتوری 2

mohsen-chavoshi-was-not-in-santouri-2-3
  • آقای چاوشی با تاکید بر اینکه کارهای بسیار مهم‌تری از این حرف‌های خاله‌زنکی و پوچ دارد، افزود: این خبر که به نقل از آقای شریفی‌نیا منتشر شد، حاصل شیطنت است و کاملا از آن بی‌اطلاع هستم. این هزارمین‌ بار است که اعلام می‌کنم با سنتوری ٢ همکاری نخواهم کرد و فکر می‌کنم کافی است  که دیگر آقایان نخواهند مرده‌خودشان را به اسم من زنده کنند. بعضی دوستان مشخص است چه نفعی از آوردن اسم من نصیبشان می‌شود که مدام در حال ساختن کلاهی از این نمد هستند. هزار بار ابراز امیدواری کردم که آقای مهرجویی و دست‌اندرکاران فیلم «سنتوری» موفق باشند، ولی گویا اشتباه می‌کردم.

mohsen-chavoshi-was-not-in-santouri-2-1

محمدرضا شریفی نیا عنوان کرده بود، محسن چاووشی، بازیگر فیلم «سنتوری۲» به کارگردانی داریوش مهرجویی می شود. وی در بخشی از گفت و گویش اعلام کرده بود: «اختلاف میان مهرجویی و چاووشی شاید یک نوع تبلیغات باشد. بالاخره باید چهار تا حرف زده ‌شود که برای فیلم جو درست شود. چه اشکالی دارد؟ نگران هم نباشید این حرف‌ها بخشی از تبلیغات فیلم است. مهرجویی و چاووشی با هم رفیق‌اند، شما چرا خام می‌ شوید؟»

منبع: خراسان
  • ۹۵/۰۹/۱۲
  • علی محمدی

سنتوری 2

محسن چاوشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی